Bezpieczne zakupy

regulamin sklepu internetowego

Zwroty i reklamacje

I) Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji

pobierz formularz  /public/assets/reklamacja.pdf
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami, formularzem reklamacji i paragonem.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Prestige Katarzyna Ganecka

ul. Ciesielska 1/1

65-059 Zielona Góra

II) Zwrot towaru

pobierz formularz /public/assets/ZWROT.pdf

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni kalendarzowych na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Prestige Katarzyna Ganecka
Ciesielska 1/1

65-059 Zielona Góra

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem dołącz także wszystkie otrzymane z nim akcesoria oraz paragon lub fakturę. Zwracany towar nie może mieć oderwanych metek i nie może nosić śladów używania, w innym przypadku zostanie odesłany na koszt klienta. 

Zwracany towar należy zabezpieczyć i zapakować tak, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu.

III) WYMIANA TOWARU

pobierz formularz /public/assets/FORMULARZWYMIANY.pdf

Wymiana jest możliwa wyłącznie na towar w tej samej cenie, w innym przypadku należy zrobić zwrot towaru i złożyć nowe zamówienie. Towar nowy z metkami, bez śladów używania należy odesłać wraz z formularzem wymiany i z paragonem na adres: 

Prestige Katarzyna Ganecka

ul. Ciesielska 1/1

65-059 Zielona Góra


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl